søndag 9. november 2008

Nå skal jeg skjerpe meg jeg lover altså!!!

Julie
Martine prøve smaker muffinsene vi lagde

Martine baker


Julie blir feiret i barnehagen



Julie 2 år




Nå har det vært en skikkelig blogg tørke på mange mnd. Dette er nesten litt flaut men lover å skjerpe meg!

Det har da skjedd litt siden sist Julie har blitt 2 år hjelpes som tiden går sier jeg og hun er ett lite sjarmtroll. Hun er skikkelig avhengig av storesøsteren sin og de er jo så søte sammen!

Her har det vært en del sykdom for å si det sånn, Martine har hatt 2 runder med ørebetennelse også har hun hatt vannkopper stakkar. Og det var en prøvelse må jeg si,hun klødde og klødde! 14 dager etterpå fikk Julie det og da var det en ny uke hjemme igjen! Men nå er vi heldigvis ferdig med det her i huset!

Ellers så har vi nedtelling til å dra ned til tyrkia for å ta over leiligheten om noen uker! Skal bli godt å komme bort litt altså,men er litt spent på å fly med disse småtuppene da! Men det går nok bra!!!

Har lite nye bilder å komme med siden kameraet vårt plutselig bestemte seg for å gå av med pensjon og har ikke rukket å kjøpt noe nytt enda.

Da vil jeg ønske alle sammen en fortsatt fortreffelig søndag! Og legg gjerne igjen en hilsen!!

Ingen kommentarer: