torsdag 7. august 2008

Nå er det lenge siden jeg har skrevet!!!!

Her har det vært bloggtørke kjempe lenge,mye kan skyldes at vi ikke har hatt pc på lenge. Men nå skal jeg love å skjerpe meg!!!
Her er sommerferien unnagjort og vi er tilbake til hverdagen igjen. Vi har hatt en kjempe fin ferie, første del av ferien var jeg og barna hos mamma,vi tok toget og det var kjempe stas. Så hadde vi noen dager hjemme hvor vi var på stranden nesten hver dag. Siste uken hadde vi besøk av Beathe med familie og det var kjempe koselig!!! Da hadde vi noen utflukter,ene dagen dro vi til Hunderfossen og det var en suksess. Så hadde vi en liten sverige tur og shoppe litt godis og "brus". Kjørte oss også en tur til lilleputthammer deer har jeg ikke vært siden jeg var liten selv og det var en plass som kan anbefales på det sterkeste!!!!
Martine var brudepike forrige helg og det var skikkelig stas og ha på prinsesse kjole!!! Hun var bare sååå søt,og kjempe flink!!! Legger ut noen bilder,også lover jeg å komme sterkere tilbake!!!



Ingen kommentarer: