torsdag 11. juni 2009

Da var mai mnd og gått og vi er langt inni juni mnd og jeg har ikke skrevet på leeeenge


sånn går det da man legger fra seg sminken sin

Pynta sæ!!!Arti m mamma sin sminke


Snuppa mi


brudepar med forlovere




Huff ser ut som dette blir en vane altså men men.Dagene går unna som bare det rekker ingenting utenom barn og husarbeid. Siden sist jeg har skrevet så har vi vært i bryllup til Wenche og Frode og det var kjempe vellykket!!!Det var en kjempe koselig dag!!!
Vi hadde en kjempe fin pinse med knall vær det var en skikkelig forsmak på sommeren men det ga seg fort gitt! Ellers så er det ikke så mye action har nedtelling til ferie nå det skal jammen meg bli godt. Gleder meg til å besøke venner og familie i trondheim!!!!
Idag er jeg hjemme med en syk Julie,hun er heldigvis mye bedre nå da
Skal legge ut litt bilder

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha,ha skjønner jo nå hvorfor sminken din blir borte i tide og utide:)

Wenche