torsdag 21. mai 2009

huff nå er det lenge siden sist gitt


Bildene er tatt av ei jeg kjenner som utdanner seg til fotograf i Trondheim











Ja da var det denne skrive tørken da hmm. Men her har det gått i ett med planlegging av utdrikkningslag og greier.Det er jammen meg en del ting som skal ordnes! Skal være forlover nå til helga så jeg er ganske spent,talen er klar men gruer meg til å holde den.


Vi reiser opp imorgen ettermiddag så er ikke framme før sent på fredagskveld men slikt er det da man må jobbe,må ha med Julie på jobb imorgen og Morten skal ha med seg Martine.

Det har da skjedd litt siden sist jeg har blitt 30 år hjelpes sier nå jeg,men det er jo bare ett tall trøster jeg med. Vi var i Trondheim og mamma hadde ordnet med surprise party for meg,jeg ble skikkelig rørt da hele slekta var samlet!!!!Fikk mange fine gaver så jeg må bare si tusen takk!!!!



Ellers så skal jeg begynne i ny jobb i august da i barnehagen til barna det gleder jeg meg mye til blir godt å ikke ha så lan reise vei til jobb!!

Ingen kommentarer: