søndag 8. februar 2009

Det snør det snør tiddelibom

I helga har det snødd og snødd men nå har det heldigvis gitt seg! Vi måtte ut å få litt frisk luft og vi koste oss sammen med naboen ute. Julie var mer opptatt av å spise snø men.
Idag er det morsdag og jeg fikk gavekort fra barna så nå skal jeg få kjøpt meg de støvlettene jeg har drømt om i lang tid! Morten er på skolen så vi jentene tar livet med ro. Vi leide en askepott film som de sikkert har sett 10 ganger det er skikkelig populært!
Ikveld skal jeg møte Mette og Vigdis vi skal på kafe og det gleder jeg meg veldig til! Skal unne meg ett skikkelig kakestykke! Tok noen bilder med mobilen men de ble litt små,men legger ut de likevel!









1 kommentar:

Anonym sa...

Gratulerer med morsdagen:) Kos dikka masse på kafe, hilse Mette og!! Blir nok eit ekstra kakestykke her i kveld og, he, he..

klem klem