mandag 22. desember 2008

Snart jul!

Prima ballerina
Pepperkakebaker

Martine & Julie i barnehagen


Stor prinsesse



Da er det snart jul igjen. Her i heimen har det vært mye sykdom dette året,nå er det min tur. Det er liksom typisk nå like før jul. Skal til legen snart så får vi se om hun kan hjelpe meg med disse tette bihulene.
Da er julegavene i hus men julevasken er ikke tatt men jul blir det likevel. Igår var vi julenisser og fikk levert nesten alle gavene. Siden sist jeg skrev så har Martine blitt 4 år jammen meg går tiden fort altså. Men det er morsomt å se de vokse opp.
Ellers går dagene i ett var på ballett avslutning forrige uke og de var jo så søte! Skal legge ut noen bilder av det!
Da håper jeg at jeg skal bli litt flinkerer til å holde bloggen oppdatert på nyåret!

Ingen kommentarer: