onsdag 11. november 2009

ser ut som denne blogg tørken varte lenge gitt

Ja ja da var det jammen meg lenge siden sist igjen!!! Får ta en liten oppdatering om hva som har skjedd her siden sist. I sommer kjøpte vi oss en campingvogn slik at vi kunne ta en ferie tur,flybillettene til Tyrkia var så sinnsykt dyre. Vi kjørte først til Sverige til Orsa og bodde der noen dager,hadde fint vær i en dag og resten høljet det ned!!!Dagen med fin vær var vi i bjørneparken hvor det var masse forskjellige typer bjørner og andre dyr. Det var rart å se isbjørn i levende live,og barna syntes det var kjempe moro. Etter det kjørte vi videre til trøndelag på kyrksæterøra hvor jeg og Morten traff hverandre for første gang i 1993,det var litt rart og være der igjen. Der var vi ute på sjøen og fisket og traff svigers pluss at broren til Morten med familie også kom opp. Det var egentlig det vi gjorde i sommer,men må bare si at jeg koste meg masse på camping ferie og ungene syntes det var stor stas!! Ellers er hverdagen travel men er veldig glad for at jeg skiftet jobb angrer ikke ett sekund må jeg si!! Martine danser fortsatt da og gleder seg til hver tirsdag. Håndball sesongen er i full gang også og det er veldig moro,prøver også å trene på espern 2 dager også!! Men nå skal jeg hvertfall prøve å holde bloggen oppdatert nå!!!
















Ingen kommentarer: